Családfelállítás

Az állításokat mindig szombat-vasárnap tartjuk, mindkét napon 10.00-től kb. 19.00-ig. A soron következő családállítások időpontjai Pécsett:

A helyeket a hívások/e-mailek beérkezési sorrendjében töltöm föl.

És kérünk mindenkit, hogy tanulmányozza át figyelmesen az itt található gyakorlati útmutatót.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Új menüpont: Mini műcsarnok, ahol az eziránt érdeklődők műalkotások segítségével alakíthatnak ki önmagukban plasztikusabb képet a 12 energiáról.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Új egyéni ügyfelek fogadása horoszkópkészítésre, életvezetési tanácsadásra és hosszútávú együttműködésre szabad kapacitás hiányában bizonytalan ideig szünetel.

 




"...amire nem lettünk megtanítva"


A tanoda célja, hogy az egymásra épülő oktatási évek (Ösztönlény - Lélekfolyó - Teremtő Szellem - Isten arcai) folyamán testi, lelki és szellemi szinten egyaránt felkészítsen egy mindenki esetében egyéni módon, a mai kor kihívásai közepette is elérhető, harmonikus életvitelre és hozzásegítse a hallgatókat, hogy megtalálják a kiteljesedés számukra megfelelő területét és módjait. További - nem kötelező, hanem egyéni, szabad döntés alapján választható - célkitűzés, hogy alkalmassá tegye a résztvevőket, hogy maguk is hiteles, gyakorlati útmutatóként szolgálhassanak mások számára, és az ehhez szükséges tudás, kompetencia és készségek is elsajátíthatóak lesznek majd a képzés során.

 

Lélekút-tanoda tematikája


Első év: Ösztönlény


  • Test, Lélek, Szellem és a befoglaló struktúrák kapcsolata: összkép
  • Az energia-típusok működése az emberben és a külvilágban
  • Táplálkozási stratégiák: mit, hogyan, mennyit
  • A fizikai test energia-központjai, a csakrák és analógiáik
  • Ösztön, agresszió, evolúció és tudati fejlődés
  • Anyagi szükségletek és a pénz szerepe
  • Munka, megbecsülés, siker és méltóság
  • Energia-levezetés, testmozgás, életvezetés, egészség
  • Külső szempontok: kinézet, harmónia, higiénia
  • Tanulás és figyelem-összpontosítás
  • A kommunikáció fajtái, összetevői és csatornái
  • Az emberi elme és a kettősség-feszültség okozta hatások
  • Magzati, születési és gyerekkori hatások szerepe és feldolgozása
  • Mindennapi szokások, utánzásos tanulás, közegtudat
  • Életterek és környezettudatosság egyéni és kollektív szinten

 

Második év: Lélekfolyó


  • Lélek-szerveződési szintek: egyén, család, csoport, nemzet
  • A lélek-tudat rétegei: tudatalatti, tudatos, tudatos feletti
  • Az önfelfedezés és teljesebbé válás lehetséges útjai
  • Az emberi kapcsolatok fókuszpontjai a lélekerők mentén lét-negyedenként
  • A viselkedés sablon-mintázata: alulműködés - egyensúly - túlműködés
  • Elhárítási mechanizmusok és tudatosítva meghaladásuk útjai
  • Szenvedély és szenvedés: a lélek-hullámzás működése és lecsendesítése
  • A tükör-jelenség és a tükör-lépés módszer: kiegyenlítés, kiegészülés
  • A szenvedés, döntés és felelősség folyamat-ábrái
  • Megbocsátás, kímélet, irgalom, könyörület és kegyelem
  • Az egó feladatkörei és ezek megjelenési módjai
  • Vágy, testiség, nemzés és fogantatás
  • A szeretet és boldogság filozófiája, pszichológiája és ösvényei
  • Betegségek testi, lelki és szellemi oldalának értelmezési lehetőségei
  • A lelki működés archaikus oldala: az álmok üzenetei
  • A gyereknevelés, mint az ember-, jövő és önformálás útja

 

Harmadik év: Teremtő Szellem


  • A belső hangok fajtái és megnyilvánulási módjaik
  • A Tudat alapstruktúrái, tudatállapotok és a tudatszintek rendszere
  • Érzékelés, ész, elme, értelem és Tudat
  • Információ, mint alakzatba rendeződött tudati energia
  • A kibomlási fázisok és a fejlődési vonalak szintjei
  • Emberi kapcsolatok, csoport, társadalom, kultúra
  • Művészet és műalkotások elemzése a lélekerők mentén
  • A szavak, a nyelv, a jelentés és az értelmezési kereteink
  • Az önmegnyilvánító teremtő energiák szinerchia-rendszere
  • Sors, életút, életcélok, hivatás és küldetés
  • A Gonosz arcai, halál és félelem: az átlényegülés ösztönzői
  • A személyiség különböző értelmezési módjai
  • Életszakaszok, sűrűsödési pontok, fázisok és ciklusok jellemzői
  • Az önismeret és tudásszerzés megbízható útjai és forrásai
  • Tudatosság-teremtés a tudati teremtésben

 

Negyedik év: Isten arcai


  • A Jákob-lajtorja fokai: a belső út állomásai
  • Feloldódás, együtt-áramlás, egységátélés a mindennapokban
  • Összehasonlító vallás-filozófia lélekerő-analóg szemlélettel: kereszténység, hinduizmus, buddhizmus, taoizmus, kabbala és a görög panteon
  • Finom-síkú érzékelés régen és ma, egyedi és hétköznapi módon
  • Kisugárzás, rezgésállapot, energia, anyag
  • A lét-negyedek jellemzői és kulcsszavai
  • Biblia és Genezis: az értelmezések sokfélesége mögötti okok
  • A Smaragdtábla és a Corpus Hermeticum: Hermész tanításai
  • A hindu tradíciók, a darśanák rendszere és a jóga
  • Koncentráció, kontempláció, meditáció, ima
  • Rendszer-elmélet az ember és az egyén feletti síkok vonatkozásában
  • Alapelvek, rendek, törvények, parancsolatok, világ-leképezések
  • Az idő születése és minősége: a mennyiségen túl
  • A szinkron-rend analógiái: meta-racionális egység-logika
  • Elismerni, ami van


Ide kattintva tájékozódhat a kiegészítő tudnivalókról.

Ide kattintva az első, ide a második év anyagához, itt a harmadik, itt pedig a negyedik év anyagához kapcsolódó hasznos könyvek jegyzékét találhatja meg.

Báder György weboldala. 2008. Cégmester PHP engine.