LT kiegészítő tudnivalók
♦ Az első évben mindegyik órát relaxációval kezdjük. A második évben imaginációs gyakorlatokra térünk át, melyek indító-képpel kezdődő, vezetett belső utazásnak felelnek meg, és ezeket inkább az órák vége felé illesztjük majd be, hogy az elméleti anyag ne nyomja el az átéléseket. A harmadik évben koncentrációs belső munkát végzünk, mely az órák közepe táján kerül majd sorra. Végül a negyedik évben a meditációs rávezető gyakorlatok következnek, ismét az órák közepe felé.
♦ Általában is, és konkrétan az első év elején is úgy kezdjük a tanulást, hogy lefektetjük az értelmezési keretet, amit aztán megtöltünk tartalommal; vagyis először a lelki-szellemi "kirakós" vázát alkotjuk meg, hogy utána már egyszerűbb legyen beilleszteni az új dolgokat, könnyebb legyen megtalálni az egyes "darabok" helyét a rendszeren belül. Tehát a rálátás és átlátás megszületése után kezdünk csak el a részletekkel foglalkozni, hogy ezáltal is gördülékenyebb lehessen az elsajátítás.
♦ A tananyag magába foglalja a mindennapokban jól hasznosítható pszichológiát, akárcsak az ezoterikus ismereteket közérthetően, valamint az asztrológiai meglátásokat szakmai sallangok nélkül, illetve a spiritualitást emberközeli módon - majd a mindezekből összeálló tudást megkíséreljük a gyakorlatba is átültetni.
♦ Lesznek az órán végrehajtandó feladatok éppúgy, akárcsak otthon végzendőek. Ezek között akadnak majd egyénileg vállalhatóak és mindenki számára kötelezőek is.
♦ Akik igénylik, azok számára lesz alkalom az imaginációs élmények kielemzésére, hogy az átéltek minél integráltabb módon szervülhessenek a hétköznapi személyiség-működésbe.
♦ Mindegyik elméleti anyagrész lezárását követően elektronikus úton összefoglaló táblázatokat és ábrákat fog kapni minden hallgató, hogy ezzel is segítsük az áttekintés megszületését.
♦ Egy tanév három harmadból áll. Az első trimeszter során az aktuális év anyagával kezdünk el ismerkedni, alapozunk, belépünk egy új területre (ez a születéssel analóg). A második harmadban kiterjesztjük a tudásunkat az adott területen, differenciálódunk és gyakorlunk (ez az élettel analóg). A harmadik szakaszban pedig integráljuk a tanultakat, levonjuk a tanulságokat és fokozatosan ráhangolódva a következő anyagrészre, lépésenként meghaladjuk az addigiakat (ez a meghalással és újjászületéssel analóg).
♦ Aki szeretné, annak lehetséges lesz majd beszámolni a tanultak elsajátításáról, részben minden év végén, részben a 4. év végén is - de ez szabadon választható, nem kötelező. A tanoda elvégzéséhez és a tananyag elsajátításához átlagos hétköznapi tudás és intelligencia elegendő.
♦ A tanfolyamon való részvétel nélkülözhetetlen feltétele, hogy minden résztvevőnek legyen sajátélményes tapasztalata a családállításokon megtapasztalható lélekmező-érzékelésről. Ennek következtében szükséges előzetesen legalább három különböző alkalommal családfelállításon való részvétel - akár állítóként, akár nézőként -, hogy minden jelentkező rendelkezzen mező-érzékelési tapasztalattal az órákon sorra kerülő virtuális-imaginatív lélekmező-állítások miatt (jelentkezni lehet e nélkül is, de ez esetben legkésőbb a tanfolyam indulásáig össze kell gyűjteni a három részvételt). A tapasztalatok alapján úgy tűnik, hogy három alkalom elegendő ahhoz, hogy rutinná váljon az állításokon megtapasztalható érzékelési minőség.
♦ A jelentkezés alsó korhatára 28 év.
♦ A következő tanfolyam kezdési időpontja még nincs kitűzve, és legalább fél évvel korábban kiírom ide és a Hírek menüpontba is. Mindegyik tanévben az 1. trimeszter március végétől júniusig, tart, a 2. szeptembertől decemberig, a 3. pedig januártól március végéig (július-augusztusban nyári szünetet tartunk).
♦ A tanfolyami órák hetente egyszer, fél hattól fél nyolcig lesznek, online formában (kamerára szükség lesz, és minden egyéb, az online oktatási formával kapcsolatos információt a jelentkezők időben meg fognak kapni).
♦ A tanfolyam díja a kitűzött indulási dátummal együtt kerül majd megállapításra (és minden hónap elején átutalással lehet majd kiegyenlíteni).
A Lélekút-tanoda tematikájához kapcsolható hasznos könyvek jegyzéke →